Alla inlägg under mars 2008

Av Cecilia - 3 mars 2008 20:28

..så satans trött jag är..

Har varit på Hinseberg utanför Örebro idag.. Det var riktigt intressant, men så lång bilfärd sätter sig på kroppen när man har legat däckad av feber och hosta den senaste veckan..

Kroppen är inte riktigt i fullgott skick ännu..

Har rätt ordentligt ont i ryggen, och min ischias gör sig kraftigt påmind idag.. Så det är mycket värktabletter som gäller innan natten för att denna fröken ska kunna sova inatt..

Fick hem lillan idag.. Hennes pappa var så snäll så han tog henne i helgen trots att det inte var hans helg, men jag klarade inte av att ha henne på grund av min feber och hosta osv.. 

Men nu ska jag ha det lilla "monstret" hemma fram till på fredag, då det är dags för henne att åka till pappa igen.. Då ska jag nog bara passa på att vara hemma hos pojken och ta det väldigt passivt i hans soffa.. :Þ

Men det var mysigt att komma till dagmamman och lillan bara kastar sig om halsen på en och ropar "mina mamma!".. Det gör hela dagen för en..


Men nu ska jag trycka ner lite piller i kroppen för att bli kvitt diverse smärtor som förekommer just nu.. 


Natti Natti till er..


o givetvis puss till några av er.. ;-) 

Ovido - Quiz & Flashcards