Alla inlägg under maj 2011

Av Cecilia - 30 maj 2011 14:35

Allting känns så bra så det är helt sanslöst egentligen.

Det finns så många beslut jag tagit som jag undrat om jag gjort rätt i det ögonblicket. Men med facit i hand ångrar jag INGENTING.

Hade jag inte gjort allt jag gjorde, så hade jag inte suttit som den jag är idag. Jag har världens underbaraste karl, två fantastiska töser och ett helt enkelt underbart liv.

Bara känslan av att fortfarande vara lika nykär som jag var för 2 år sen, det trodde jag inte var möjligt. Så varför ångra något man gjort i det förflutna? Det är ju den som gjort en till den man är idag.

Det känns som att allt flyter på så bra. I alla fall nästan allt. *S*

Jag har visserligen fortfarande inget sommarjobb, men man kan inte deppa ihop över det. Skolan går fantastiskt, bättre än jag någonsin kunde anat. Mina betyg har skjutit i höjden och det är otroligt inspirerande och pushande för att kämpa ännu mer. Jag har ju äntligen hittat något jag vill göra. Och praktiken trivs jag jättebra på.

Jag ser fram mot nästa termin och nästa praktikperiod på nästa ställe. 


Men skolan har inneburit mer än bara plugg, jag har lärt känna nya vänner som betyder ofantligt mycket för mig. 


Barna växer så det knakar. Lillan börjar förskoleklass till hösten. Helt otroligt att hon redan är så stor. Och Pyret har gått ett par månader på dagis och har växt till sig till en (ännu mer) kaxig liten madame som vet precis vad hon vill. För att inte tala om VART hon vill. Hon har nästan helt övergett hela grejen med att krypa eller kravla. Nu ska det gås och nättopp springas överallt. 

Dom är så härliga dom små grisarna. Även om fröken stor och jag råkar i luven på varandra allt som oftast. Men är man lik mamma så är man.. *S*


Men helt enkelt och kort och gott. Livet är fan underbart just nu! =D

Ovido - Quiz & Flashcards