Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Cecilia - 19 mars 2008 08:51

Idag är det onsdag och jag är virrig som vanligt.. Men det är ju inget ovanligt.. *S*


Imorron bär det av hem till moderskapet.. Ska bli kul..

Ska få mig en hårklippning med, det behövs.,. Men det försvinner nog en decimeter.. :-S


Träffade pojken ett par timmar igår.. Han skulle varit ledig idag egentligen, men var det igår istället men var tvungen att närvara på ett möte, så det blev nästan ingen tid över alls..

Men det får vi försöka ta igen någon annan dag..


Vet inte vad det har varit med mig på sistone.. Blir tokig..

Jag äter nästan konstant känns det som, och när klockan är halv9-9 är jag så jäkla trött så jag måste gå o lägga mig och somnar inom en halvtimme..

Sen vaknar jag till mellan 2 o 4 för o inse att det är mitt i natten o sen somna om igen..

Blir tokig på det.. Jag som normalt äter typ nada och går o lägger mig vid 12-1..

Mitt osunda leverne tar ut sin rätt kanske..


Annars knallar livet på.. Sitter här o äter (för ovanlighetens skull.. haha) lite kolaremmar o lakrits.. Gott gott.. Nyttig frukost.. *S*


1,5 vecka kvar tills skolan börjar.. Ska bli skönt på sätt o vis.. Men det är lite skrämmande att komma tillbaka efter 9 veckor utan att ha träffat en käft under hela den tiden praktiskt taget..

Men det ska nog gå bra..


Men nu ska jag återgå till mina oerhört intelligenta (*IRONI*) konversationer på diverse ställen.. *S*


Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards