Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Cecilia - 16 mars 2008 19:58

Ja vad att säga? Det är söndag..

Har tänkt skriva tidigare.. Men det har bara inte blivit av..

Har haft en ganska bra dag.. Varit en sväng på stan o på ÖoB..


Sen kom min sötnos på besök en sväng.. UNDERBART!!

Vi ses alldeles för sällan.. Båda har vi ju fullt upp med annat jämt och ständigt..

Jag har trollet och han har sitt jobb.. Så det är skönt när man äntligen kan träffas..

Men man får försöka så gott det går iaf..


Nu sitter jag här vid datorn o lyssnar på finalen på Singing Bee på 3:an.. Funderar på om man skulle köra igång Morden i Midsomer istället..


Känner mig lite trött och hungrig..

Skulle sitta fint med en pizza.. :Þ

Men det får bli en annan gång om ingen behagar komma hit med en åt mig.. *S*


På torsdag kväll åker jag hem till min mamma i Ödeshög.. Ska bli skönt att träffa henne igen.. Hon har varit sjuk ganska mycket på sistone.. Så måste ju hem o kolla upp henne lite.. *hehe*

Nädå, men ska bli skönt att komma bort från stan lite med..

Får väl se om jag kan hinna träffa min lilla Flygande Isbjörn med.. Annars får det vänta tills i maj när det är dags för föredettinghelgen..


Nää, nu ska jag gå på skattjakt härhemma..


Puss Puss

Ovido - Quiz & Flashcards