Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

BF..

Av Cecilia - 10 februari 2010 10:23

..har passerat..

Igår var det den 9/2.. Då var det tänkt att Pyret skulle tittat ut.. Men se det behagade det inte göra..

Värkarna blir fler och kraftigare för varje dag, men ändå känns det inte som att det händer nåt..

Som tur är har vi ju en tid hos barnmorskan på fredag om det skulle vara så att inget hänt då.. Men jag hoppas ändå på att Pyret ska vilja komma ut innan slutet av veckan..


Börjar bli skapligt trött på att bara gå runt här hemma utan ork.. För trött för att ta mig för någonting känns det som.. Samtidigt som jag egentligen måste..

Bara hoppas på att det blir bättre när Pyret väl har kommit.. Då kanske man kan orka ta sig ut lite iaf.. Nu är det knappt så man vågar gå utanför dörrn någon längre sträcka än max till dagis/affärn ens.. Vet ju aldrig när det kan sätta igång..


Men ska bli skönt när allt är över.. Visst är det inte så enkelt med vaknätter o allt sånt, men tror jag föredrar det framför nätter utan sömn på grund av ryggvärk osv..


Lillan sitter just nu på sitt rum o leker snällt.. Blev inget dagis idag.. Vi råkade sova lite för länge alla tre.. Men hon har å andra sidan inte varit så haj på att gå till dagis sista tiden, så om hon är hemma ibland gör inte så mycket..

Det är ju inget att strida om när det bara handlar om 3 timmar per dag.. Snacka om ett fall för att välja sina strider..


Men nu ska jag nog ta o lägga igen datorn o försöka vila lite här i soffan.. O kanske börja fundera ut lite mat till idag..


Skriver väl igen när Pyret har kommit, om det inte dröjer för länge vill säga.. =)


Tjipp o hej..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 20 juli 2012 20:55

Ojojoj.. Nu blev det sådär igen.. Brutalt längesen man plitade ner nåt här..Men det händer ju så fasligt mycket hela tiden så man hinner ju inte med.. Men en snabb re-cap av senaste året då.. Blev färdigutbildad uska till slut, och hann dessutom in...

Av Cecilia - 30 maj 2011 14:35

Allting känns så bra så det är helt sanslöst egentligen. Det finns så många beslut jag tagit som jag undrat om jag gjort rätt i det ögonblicket. Men med facit i hand ångrar jag INGENTING. Hade jag inte gjort allt jag gjorde, så hade jag inte sutt...

Av Cecilia - 22 januari 2011 11:42

ÄNTLIGEN verkar det som att allting löser sig.. Sista månaderna har varit fasligt jobbiga.. Inget jobb, inget plugg, ingen a-kassa.. Kris a la max! Men, så äntligen.. Ett samtal igår och allting löste sig.. 2 veckor efter kursstart så ringer Ku...

Av Cecilia - 1 oktober 2010 14:55


Som dom flesta vet så har min kära sambo egen datafirma.. Och nu har de ett erbjudande på en dator som är mer eller mindre ett måste för alla som spelar.. Priset? Endast 6 995 kr.. Inte illa va?    En speldator med rätt prestanda till rätt p...

Av Cecilia - 23 april 2010 09:41

Det är med att uppdater bloggen ofta går visst inte så bra.. *S* Nu var det 1,5 månad sen igen.. Tiden bara springer iväg som vanligt.. Sist jag skrev hade Pyret inte ens hunnit bli en månad.. Idag blir hon 10 veckor! Det är helt otroligt.. Hon v...

Ovido - Quiz & Flashcards