Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Cecilia - 30 mars 2008 14:46

Ja det är bara att inse.. Jag kan inte bo kvar här..

Jag har inte råd.. Kommer inte klara ut sommaren då det inte verkar som att jag får nåt sommarjobb.. Kommer bli vräkt..

Söker just nu efter lägenheter.. Så är det nån som läser detta som känner till någon ledig lägenhet (tvåa, möjligtvis trea) som kostar absoluta MAX 5000 i månaden här i stan så vore jag tacksam..

Helst vill jag att det ska matcha så att jag slipper betala dubbla hyror, men att jag kan säga upp denna snarast, det är ju ändå 3 månaders uppsägningstid..

Jag visste väl att livet var för bra för att vara sant under en period..

Det är inte gjort för såna som mig..

Har packat ner alla mina böcker, skivor och filmer i lådor.. Varför ha en massa skit uppe som man iaf inte behöver?

Kan lika gärna rensa bort allt som inte behövs, så slipper det se så dant ut och det blir smidigare när det är dags att flytta..

Allt går åt helvete.. Det är det jag har sagt hela tiden..

Kanske borde tagit andra vägar i livet, så hade det inte blivit såhär..

Men det är för sent nu.. Lika bra att ta det som det är..

Får söka jobb och hoppa av utbildningen.. Får försöka gå färdigt den någon annan gång..

Jag visste att det inte skulle funka.. Så dags att komma på det nu..

Ovido - Quiz & Flashcards