Alla inlägg under januari 2010

Av Cecilia - 6 januari 2010 11:08

Ja det är väl det minsta man kan säga.. Tiden bara springer iväg så man knappt hänger med..

Nytt år, nya möjligheter.. Är det inte så man brukar säga?

1,5 månad sen förra inlägget i mitten av november.. Lika duktig som vanligt är man på att skriva.. :Þ


Men skit samma, nu är jag ju här igen.. Så, vad händer här då? Jo vintern har visst tagit ett grepp om oss allihop.. Gillar INTE -15 - -20 grader här nere.. Hellre längre norröver.. Där är det iaf inte lika fuktigt kallt..


Magen växer så det knakar.. Inte långt kvar nu.. Bara 5 veckor.. Kanske lite kortare om jag får bestämma.. Dock ser jag nog gärna att Pyret kommer så pass sent att jag slipper ligga på neonatal iaf..


Har en dag kvar på jobbet.. Måndag 11:e.. Sen från och med 15:e är jag officiellt mammaledig.. Ska bli skönt på sätt o vis.. Tur att man känner många som fått barn nu, så man kan umgås med lite folk iaf.. =)

Dock är man ju den enda som får nummer 2.. Så jag har ju alltid mitt lilla monster i släptåg.. Tur att hon gillar bebisar.. *S*



Ovido - Quiz & Flashcards