Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Cecilia - 9 mars 2008 19:29

..var det mycket av i Sweeney Todd..

Helt klart bra film.. Mycket blod och en sjungande Johnny Depp som får halsen avskuren i slutet av filmen..

Det var riktigt nice att gå på bio igen.. Längesen sist..

Behövde nog lite "mystid" med pojken.. Det blir ju tyvärr inte så mycket av den varan..

Har känt mig ganska nere också senaste dagarna.. Vet inte riktigt vad det beror på.. Men är väl så..

Mamma tjatar om att jag ska börja ta min medicin.. Men jag VILL INTE!!! *bläääääää* *hahaha*


Annars är livet ganska lugnt.. Börjar äntligen bli av med min huvudvärk som jag haft konstant i typ nån vecka.. Skönt..

Och nästäppan börjar släppa den med..


Nähä.. Om man skulle försöka plugga lite KV nu igen..

Inte långt kvar på projektet..


Puss puss till alla pussiga sötisar..

Ovido - Quiz & Flashcards