Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Cecilia - 25 mars 2008 22:49

Det är nog det bästa sättet att beskriva mitt liv de senaste dagarna..

Har varit glad, ledsen, likgiltig, deprimerad, lycklig.. Allt om vartannat..

Söndagen var väl okey, men sådär.. Igår var ingen bra dag alls.. 

Idag kändes ingen höjdare i början, men sen blev den bara bättre och bättre..

Fick äntligen chansen att träffa min pojke.. Det var verkligen behövligt..

Behövde bara känna mig lite omtyckt.. 

Tyvärr så dröjer det väl ganska länge till nästa gång vi ses.. Men jag får leva på denna dagen fram tills dess..


Har känt mig väldans duktig ikväll..

När jag kom hem efter att ha hämtat lillan idag så började jag städa..

Städade badrummet och köket, plockade undan ren disk och diskade den smutsiga, städade hallen och vardagsrummet, bytt lakan i lillans säng, plockat undan ren tvätt och tvättat smutsig och sedan hängt upp den, lagat mat, ätit och faktiskt diskat undan efteråt, skurat spisen och torkat bänken.

Katterna har fått mat, och kläderna ligger på plats i klädkammaren och garderoben..

Har fortfarande skrivbordet kvar att städa.. Men det tar ingen tid alls nästan..


Imorgon ska ut till min lilla skauning och hjälpa henne städa hennes lägenhet..

Usch så effektiv och duktig man har blivit.. Kan nästan tro att jag är sjuk ju.. *S*

Men det håller nog inte i sig så länge.. Om en vecka när man är tillbaka i skolan så kommer det se ut som ett bombnedslag igen..

Men det är skönt så länge det varar och man faktiskt kan känna att man bor i ett hem och inte på en soptipp.. *haha*


Nu ska jag bara slappna av och kanske ta en kopp te innan natten.. Byta lakan oxå kanske.. När man ändå har ångan uppe.. *S*


Nä, nu får det räcka för ikväll..

Nu har jag ju faktiskt varit duktig o skrivit här igen.. *hehe* 


Puss puss.. 

Ovido - Quiz & Flashcards