Alla inlägg under januari 2011

Av Cecilia - 22 januari 2011 11:42

ÄNTLIGEN verkar det som att allting löser sig..

Sista månaderna har varit fasligt jobbiga.. Inget jobb, inget plugg, ingen a-kassa.. Kris a la max!

Men, så äntligen.. Ett samtal igår och allting löste sig..

2 veckor efter kursstart så ringer Kunskapstorget och meddelar att jag har kommit in på utbildningen! CSN och plugg, here I come!

Så nu kanske jag äntligen kan bli nåt.. =D


Gud så gott jag sov inatt.. Alla spänningar försvann.. Puts väck.. 


På tisdag är det dags.. Kl 17.00 ska jag vara på Kunskapstorget på möte.. Och sen börjar väl skolan på onsdag skulle jag tro..

Hoppas bara att jag inte har missat för mycket.. Men första två veckorna är det väl bara en massa dum-flum o lära-känna-varann-tjafs.. :Þ


Nu är iaf den lätta paniken utbytt mot en nervositet som inte är utav denna värld.. But it feels gooooooooooooooooood.. =D

Ovido - Quiz & Flashcards