Alla inlägg under december 2008

Av Cecilia - 19 december 2008 22:01

Fy fan..

Det är mycket som händer nu.. Alldeles för mycket..

Julen, vilket jag inte är speciellt förtjust i, mitt i röran ska jag dessutom flyttaden 26:e dec..

Häromdan fick jag reda på att en gammal klasskompis till mig tog livet av sig i lördags den 13:e dec..

Och ikväll brann det i källaren i huset där jag bor..

Jag har ingen aning om ifall mitt förråd är drabbat.. Det är ju minst ordentligt rökskadat, men det kan man ju stå ut med.. Men har jag otur så har det brunnit även där..

Och där har jag praktiskt taget BARA saker som inte går att ersätta.. Så oavsett om jag får ut något på försäkringen så är det ju ändå förlorat i så fall..

Men just nu är dörren ner till källaren avspärrad, så man har ju inte en suck att få reda på hur det är..

Enligt vad man fått reda på så var det iaf en liten brand som hade börjat i en madrass, och brandkåren var bara här lite drygt en timme så det var nog inte så allvarligt..

Men som alla säger.. Man ska inte måla Fan på väggen.. Ska fasen skriva ut en bild på honom o sätta på kylskåpet iaf.. *S*


Men men.. Bara hålla tummarna o vänta på att få gå ner o kolla läget någon dag..

Av Cecilia - 16 december 2008 17:03

Bla bla

Blo blo

Blu blu

Blå blå

Ble ble

Bli bli

Bly bly 

Blä blä

Blö blö




Så.. Nu har jag uppdaterat min blogg.. Är ni nöjda nu?

Ovido - Quiz & Flashcards