Alla inlägg under juni 2009

Av Cecilia - 30 juni 2009 11:26

Jaha.. Nu är det drygt 6 månader sen man skrev nånting här..

Kanske är dags då..

Händer ganska mycket i livet just nu.. Eller ja, en del iaf..

Slutade skolan i maj.. Så numera är man NÄSTAN utbildad Humanistisk Behadlingspedagog.. Saknar bara 38 poäng.. Av 80 möjliga..

Men det gör inget.. Kommer som det ser ut nu iaf inte söka något jobb inom den sektorn iaf..

Trivs bra med det jag gör..


Håller just nu på att flyttar till Linköping.. Har väl mer eller mindre bott här i 1-2 månader, men har nu sagt upp min 3:a i Norrköping så försöker packa så mycket som möjligt när man väl är hemma..


Annars är det jobb på schemat..  Har fortfarande kvar mitt jobb på DN.. Trivs fortfarande lika bra, så hoppas väl på att få en fast tjänst så småningom.. Tror väl att det i så fall blir i November som tidigast..


För övrigt så är man för närvarande barnfri.. Jozie var hos sin far förra veckan, och hos min mor denna veckan.. Men får hem den lilla skitungen på söndag.. Ska bli skönt..


Förutom detta så vet jag inte riktigt vad jag har att uppdatera..

Ska väl försöka skärpa mig lite med bloggandet.. Om man har tiden och orken..

Annars får ni väl påminna mig ibland.. (Och ja, jag vet att det inte brukar hjälpa när du försöker med det Anders.. ;Þ)

Ovido - Quiz & Flashcards