Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

Yes Yes..

Av Cecilia - 15 januari 2008 17:57

Ytterligare en dag nästan till ända..

Idag har det varit rätt okey.. En klar förbättring mot gårdagen iaf..

Haft handledning och individuellt samtal med läraren idag.. Hua.. Men det gick väl bra..

Han tyckte att jag skulle försöka vara lite schysstare mot mig själv, och ge mig själv mer cred. för det jag gör.. (Vad nu det innebär? *undrar*)


Efter det så var det dags för lunch.. Det blev en tripp till ett fik som jag aldrig varit på innan..

Det var kul att träffa kompisen igen.. Kanske blir en lunch imorron med..

Sen gick vi ner till Fritid City, för att se om dom kanske hade en praktikplats åt mig, men det visade sig att dom redan har tagit emot en praktikant från klassen, så det sket sig nog rätt kapitalt..

Men det spelar inte så stor roll.. Bryr mig inte så mycket längre..

Får jag en praktikplats någonstans så tar jag den givetvis och blir jätteglad, men jag tänker inte (och behöver inte, enligt Stefan) leta mer nu de sista två veckorna innan praktiken..

Är det så att jag inte hittar nåt, så får jag göra ett projektarbete istället..

Och det lär ta tid så det heter duga..

Hoppas bara att det blir bra..


Träffade pojken en snabbis på stan efter att varit på Fritid City, men hann inte ses så länge tyvärr..


Sen blev det ärende till banken, fick tillbaka allt vi betalat till barnomsorgen augusti-december 2007.. 4480/2= 2240 Svenska Riksdaler.. GÖÖÖÖÖÖÖTT!!!

Så det blev "storhandling".. Nya strumpor *S*


Kvällen blir nog lugn, inga större planer..

Lillan har varit lite grinig o svår att tass med, men nu är hon på lite bättre humör efter att ha fått lite välling i sig..


Känner mig lite trött i ena ögat.. Men det är nog några timmar kvar tills jag får sova.. Tänkte jag skulle försöka skriva lite på min LIA-planering.. *Huuu*


Nä, nu ska jag se vad min lilla marodör pysslar med.. Oroväckande tyst.. *S*



Puss Puss o Haj! =D

 
 
Anders

Anders

16 januari 2008 00:20

Det var ju gött att läsa att dagen iaf blev bättre än gårdagen... Alltid skönt när det går åt det hållet.
Jaha, så du ska ut o dricka pilsner nästa lördag... ;-) Nice!

http://toniochjag.blogg.se

 
Flygande Isbjörn

Flygande Isbjörn

16 januari 2008 14:56

Vad bra att du orkade masa dig iväg till skolan iaf :)
Och nu har jag fått erbjudande om klippning av både dig och Annika..och jag tror att jag litar mer på dig med en sax i handen, än på Ankan. Så masa dig hit snart och fixa till min frisyr! :P

http://whatshappeningtome.blogg.se

 
Anders

Anders" title="http://jag.blogg.se]Anders[/url]" target="_blank">jag.blogg.se]Anders[/url]

24 januari 2008 16:51

Din lata fan... Nu får du väl ändå skärpa dig!!! :) Nu får du ju skriva i din blogg att du varit nere på det eminenta företaget CS och inmundigat ett fantastiskt gott kaffe som den gode Chefen tillhandahåller...

http://tonioch jag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 20 juli 2012 20:55

Ojojoj.. Nu blev det sådär igen.. Brutalt längesen man plitade ner nåt här..Men det händer ju så fasligt mycket hela tiden så man hinner ju inte med.. Men en snabb re-cap av senaste året då.. Blev färdigutbildad uska till slut, och hann dessutom in...

Av Cecilia - 30 maj 2011 14:35

Allting känns så bra så det är helt sanslöst egentligen. Det finns så många beslut jag tagit som jag undrat om jag gjort rätt i det ögonblicket. Men med facit i hand ångrar jag INGENTING. Hade jag inte gjort allt jag gjorde, så hade jag inte sutt...

Av Cecilia - 22 januari 2011 11:42

ÄNTLIGEN verkar det som att allting löser sig.. Sista månaderna har varit fasligt jobbiga.. Inget jobb, inget plugg, ingen a-kassa.. Kris a la max! Men, så äntligen.. Ett samtal igår och allting löste sig.. 2 veckor efter kursstart så ringer Ku...

Av Cecilia - 1 oktober 2010 14:55


Som dom flesta vet så har min kära sambo egen datafirma.. Och nu har de ett erbjudande på en dator som är mer eller mindre ett måste för alla som spelar.. Priset? Endast 6 995 kr.. Inte illa va?    En speldator med rätt prestanda till rätt p...

Av Cecilia - 23 april 2010 09:41

Det är med att uppdater bloggen ofta går visst inte så bra.. *S* Nu var det 1,5 månad sen igen.. Tiden bara springer iväg som vanligt.. Sist jag skrev hade Pyret inte ens hunnit bli en månad.. Idag blir hon 10 veckor! Det är helt otroligt.. Hon v...

Ovido - Quiz & Flashcards