Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Cecilia - 1 januari 2008 19:28

Jaha.. Nytt år..

Förstår inte allt ståhej som blir..

Det är ju bara ett dygnsbyte.. Men men..

Känner mig ganska trött idag.. Ingen större motivation till nåt speciellt..

Haft 3:e världskriget hemma med Jozie idag, men nu ligger hon iaf i sängen och sover.. (förhoppningsvis)..


Funderar på hur jag ska få allting att gå ihop.. Som det ser ut nu så kommer jag få ha Lillan på heltid, vilket gör att jag undrar hur jag ska få allting runtomkring i livet att fungera.. 

Visserligen är det ingen idé att fundera så mycket nu, för just nu finns det iaf inget jag kan göra.. Men det går ju inte bara att släppa hur som helst.. 


Har städat lite idag, ska ta o slänga i lite rena lakan i sängen, och sen ställa mig i duschen..


Känner mig lite hungrig.. En pizza skulle sitta fint.. Men svårt att sticka hemifrån när man har trollet hemma..


Men nu ska jag ta o slänga mig på soffan en stund..


tjipp tjipp

Ovido - Quiz & Flashcards