Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Cecilia - 24 januari 2008 19:43

Efter en FÖRBANNAT massa tjat från somliga personer, så kommer här ett inlägg till slut..

Livet knallar på.. Igår var sista dagen med hela klassen, och idag sista dagen med basgruppen, innan Lia:n..

Känns konstigt att inte träffa klassen på 9 veckor.. Men det går nog bra..

Vi träffades hos en i våran basgrupp idag och fikade o snackade lite allmänt.. Sen knallade jag ner till CS för att terrorisera chiefen och de andra anställda därnere, och givetvis dricka upp deras kaffe.. Som vanligt.. *Mwoahahahaha*


Satt väl där nere ett par timmar, sen blev det dags att hämta lillan hos dagmamman.. Var dock först tvungen att ringa och fråga vars hon var nånstans.. För det hade jag givetvis glömt bort..

Störigt när dom byter barn med varandra nu o då..


Efter det så knallade jag hem.. Då fick mitt blodsocker för sig att ta semester ett par timmar, så då mådde jag helkasst..
Trodde huvudet skulle explodera på axlarna, svårt att gå upprätt då..

Men nu har det ÄNTLIGEN gått över..


Nu har jag alltså 9 veckors projekt-arbete framför mig.. Hur fasen ska det gå? Jag och min totalt ur-usla  självdisciplin!!!

Men det löser sig nog.. Får försöka få tummen ur och faktiskt jobba på..


Nä, nu orkar jag inte skriva mera blaj-blaj.. Det kommer nån annan dag..

Så nu ska jag dyka ner i min STORA skål med nypoppade popcorn.. MUMS!!


Tjoff Tjoff 

Ovido - Quiz & Flashcards