Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Cecilia - 14 januari 2008 22:32

Är den 14:e januari 2008.. Dôôôôôôôôh..

Vad har hänt då? Som vanligt inte mycket..

Pallade inte skolan idag.. Fick ångest av bara tanken att kliva utanför dörren imorse.. Spenderade mer eller mindre hela dan liggandes i soffan tills det var dags att hämta trollet.. 

Kvällen har väl varit lite bättre.. Tänkte jag skulle gå till skolan imorrn.. Måste, vi har handledning och individuellt samtal med läraren.. Hua, säger jag bara..

Men det blir nog bra..

Sen blir det lunch på stan med en gammal polare som jag inte träffat sen i somras.. Kan bli kul.. 

Just nu sitter jag uppe o väntar på att jag ska bli tillräckligt trött för att sova..

Men är rätt övertygad om att John Blund kommer o slår mig i huvet med gummiklubban ganska snart.. 

Får se om det blir nåt klottrat här imorron, annars kommer det senare..


Tjoff Tjoff

Ovido - Quiz & Flashcards