Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Cecilia - 13 januari 2008 14:15

Jahapp.. Det är väl lika bra att an skriver lite då eftersom alla tjatar så förbaskat.. ;Þ

Har väl dock inte så mycket att skriva om..

Livet går vidare.. Skolan suger..

Så det är ungefär som vanligt..

Känner mig totalt likgiltig vad det gäller skola och praktik nu..

Har väl mer eller mindre gett upp..

Får se vad som händer helt enkelt..


Vad har hänt sen sist då?

Inte mycket.. Spelar lite tv-spel o stördar mig som vanligt..

Försöker palla med skolan..

Annars sitter jag väl mest hemma med trollungen när jag inte har annat för mig..


Vad finns mer o säga då?

Inte mycket tror jag..


Blir totalt tokvansinnigt sotis på alla som skaffar barn runt omkring mig just nu..

Galet så bebissjuk man kan vara..

Men vet ju att det måste vänta ett tag till..


Nä.. Nu orkar jag inte skriva mer..

Ska försöka ta mig för nåt..

Ska slänga mig i duschen så småningom..



Tjipp så länge..

Ovido - Quiz & Flashcards