Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Cecilia - 19 maj 2008 17:38

På fredag blir det Dia Psalma på Trappan.. Fan va nice det ska bli..

Ska dit med Nato och förhoppningsvis pojken min.. Men det är inte säkert än om han följer med..

Men jag längtar iaf.. =D


Idag är läget rätt okey annars..

Jag har ju fått sommarjobb, jag ska på Dia Psalma och jag fick träffa Johan igår.. Rätt skönt.. Vi hade inte setts ordentligt på 3 veckor nästan tror jag.. Så det var skönt att få några timmar..  Jag sov visserligen inte över, men jag fick ca 6 timmar där, och sen sällskap hem så jag slapp gå ensam..


Sommarjobbet börjar snart.. Så nu måste jag bara lösa problemet med pengar fram till slutet av juli.. Det suger att få ut pengarna retroaktivt.. Dumt påfund tycker Cilia.. Bara så ni vet det.. ;Þ


Fick hem mitt lilla monster idag med.. Saknat henne under helgen, men samtidigt skönt att kunna sova på morronen när man är barnfri.. Just nu sitter hon i vardagsrummet o kollar på Dr. Snuggles.. Hon ska allt lära sig vad gammalt hederligt barnprogram är.. ;-D


Skolan idag var under kontroll tror jag.. Det blev lite nära när vissa saker kom upp, men det gick rätt bra ändå faktiskt..

Imorrn ska vi ha enskilda samtal med Stefan.. Jag ser INTE fram emot det.. Skulle ju vara nice att bara bli lite sådär tillfälligt akut sjuk såna dar.. Men nu gör jag sällan så..

Lika bra att ta tjuren vid hornen o bli av med skiten tror jag..

Snart sommarlov ju, så då slipper jag tänka på allt vad process o skit heter.. ;Þ 


På lördag bär det av till Ôdeshôg och Gränna.. Först till mamma, vara där några timmar eller så, sen till Gränna o festa med min lilla isbjörn och några andra gamla polare.. Ska få träffa Aleks igen.. Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul.. Har inte träffat henne på 3 år!!!!! Helt sanslöst egentligen..

Men det ska bli skojigt..

Sen på söndag bär det väl av hem till mamsen igen som passar lillan, så åker vi hem till stan antingen söndag eller måndag.. Det har jag inte bestämt mig för riktigt än.. Det får tiden utvisa..


På fredag dessutom så ska lillan till tandläkarn för första gången i sitt liv.. Det ska bli intressant o se hur det går.. Om hon behagar öppna käften för den stackars tandläkarn.. hahaha

Det återstår att se.. Men det blir nog bra..


Nu ska jag nog ta o vila min stackars rygg lite, är inte van vid dom där jäkla stolarna i skolan o så sitter man där från 9-16 ungefär.. Inget skojigt alls.. O imorrn till torsdag blir väl samma sak tror jag.. Så bäst att ta det lite lugnt så man inte får pinont..


Hoppas på att få min dator ikväll.. Men det vet man ju aldrig.. Tror det inte förräns jag ser det om man säger så..


Ha det så skoj nu alla människor utan liv.. ;Þ 


Puss puss 

Ovido - Quiz & Flashcards