Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Cecilia - 8 maj 2008 09:21

Mmm.. Så kan man nog sammanfatta just nu..

Är återigen i väldig osynk med mig själv.. Måste vara denna satans våren och värmen som har kommit..

Klarar ju bara inte av det..

Sen att man missar en massa grejer under maj bara för att man som en jävla student inte har några pengar, gör ju inte saken bättre direkt..

Så vad är det egentligen jag missar denna månad?

Jo.. Jag missar Föredetting på min gamla gymnasieskola.. Åker dit varje år för att träffa gamla skolkamrater och festa till det lite.. Men i år sket det sig..

Jag missar Dia Psalma när de spelar här i stan om ett par veckor.. Skitstörigt för det såg jag fram emot..

Och jag missar för 3:e gången i rad klassfesten.. Sörjer väl inte fullt lika mycket över det som över de två tidigare nämnda tillställningarna.. Men det är fortfarande trist eftersom jag inte var med på de två tidigare festerna heller..

Men så går det när man har barn och inga pengar..


Men för att nämna trevligare saker så fick jag min nya mp3 igår.. Älskling hade hämtat en ny på jobbet.. Så det uppskattas mycket.. Nu slipper jag sitta o höra på tråkigt folk när jag åker buss/spårvagn eller är ute o går.. Känns bra..


Lillan var på playdate hos Alice igår, men det gick inget vidare.. Alice var jättetrött, så jag fick hämta lillan tidigare..

Lite synd på sätt o vis, dels för dom, och sen fick jag bara 20 minuter hemma hos Johan.. Hade gärna haft den där extra halvtimmen.. Men men..

Barna går före..

Saknar honom dock.. Vi ses inte så ofta alls längre och det sliter väl en del på mig.. Men jag hoppas på att det blir bättre så småningom.. Inget jag tänker ge upp iaf..


Idag har jag lämnat ett mycket missnöjt barn hos dagmamman, och sen gick jag o mötte Mange för att han skulle får sina recept, och jag skulle få en papperskopia på min kommande gaddning.. Sen satt vi på resecentrum en stund o snackade skit innan han skulle till jobbet och jag skulle hem o sätta mig här o tråka.. *S*


Planer för dagen har jag som vanligt inga.. Så det får väl tiden utvisa antar jag.. Men jag ska nog hålla mig inne iaf, för det är djävulskt varmt ute..


Kanske skriver ikväll igen om jag ids..


Puss puss 

Ovido - Quiz & Flashcards