Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Cecilia - 2 maj 2008 21:03

Jo men så är det väl..

Dags att uppdatera lite..


Det har varit lite mycket på sistone, så jag har inte riktigt pallat med att skriva något.. Men nu ikväll är det väl lite bättre tror jag..

Senaste dagarna har varit riktigt tuffa.. Struligt som satan med det mesta..

Men efter att ha gråtit ut lite hos pojkvännen så blev det bättre..

Gick bort för att lämna min mp3 så att han kan byta den, så då undrade han vad det var med mig då jag inte var speciellt på topp direkt..

Så jag stannade ett par timmar.. Det var nog precis vad jag behövde.. Lite av hans sällskap som jag saknat rätt ordentligt sista tiden..

Men det gjorde susen, så nu är det bättre igen.. Problemen är visserligen kvar, men lite mera lätthanterliga..


Skulle fått en bok med posten idag som jag behöver läsa under helgen till skolan, men den kom givetvis inte.. Så nu sitter jag i skiten där med..

Jag har fortfarande inget sommarjobb, och skolan slutar om knappt 4 veckor..

Jag har 600 spänn kvar att leva på denna månad, och får bara ut ca 3000 nu i maj.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa den biten.. Känns inte så kul att kanske bli tvungen att gå på soc. i sommar..

Får ju inte stämpla, vilket jag tycker är helt sjukt..

Men men.. Man får väl försöka göra sitt bästa helt enkelt..


Jag kanske ska få en ny dator iaf hoppas jag.. Det är ju alltid något, för denna kraschar nog vilken dag som helst om inte tidigare ändå..

Just nu sitter jag och lyssnar lite på tv:n o tar det väldigt passivt.. Funderar på att beställa den där andra boken jag behöver till skolan, o sen knalla iväg o krama kudden ett par timmar..


Sov riktigt illa natten som var.. Vaknade minst en gång i timmen från 5 imorse fram till typ 9-hugget.. Så jag hoppas på att nattens sömn blir bättre nu när jag fått ur mig lite o fått träffa Johan litegrann..

Funderar på att knalla bort dit imorron när han är på jobbet och försöka plugga lite.. För härhemma får jag fasen inget gjort..

Kanske passar på att spela lite samtidigt.. *S*

Läääääääängesen jag gjorde det faktiskt..


Men nu har jag iaf uppdaterat lite här.. Hoppas att ni dumma jävlar som läser min blogg istället för att skaffa er ett riktigt liv blir nöjda.. ;Þ


Love ya!


Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards