Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Cecilia - 21 februari 2008 18:08

Får man spy galla över världen?

Så känner jag idag..

Bitter som satan rent ut sagt..  Varför? Ingen direkt anledning.. Vilket gör det hela ÄNNU värre..

Trött, mitt huvud exploderar, min rygg har lagt av totalt.. Och till råga på allt så hade jag sett fram emot en lugn och skön helg med en lättare fest på lördag och bara umgås med pojken resten av helgen, men så blir det nog inte..

Jag tror att jag psykiskt håller på att springa in i en väldigt välkänd vägg.. Trots att jag försöker organisera allt så att det inte ska bli trassel någonstans, så känns det som att tid och energi bara inte finns..

Får man lägga sig under täcket några månader?


Trots kvällens bitterhet, så har dagen varit ganska okey..

Fick reda på att jag blev moster igår kl 13,33..

Till en liten pojke på  3458gram och 50cm..

Längd och kön gissade jag rätt på, men jag bommade vikten på ca 300gram.. Får väl se om jag har rätt på namnet sen.. Knappast troligt dock..


Har haft mobilen inne på reparation.. Tror den funkar hyfsat nu..

Även bredbandet har fått sig en omgång.. Så får vi se om det funkar, eller om skiten kommer stänga av sig som vanligt framåt kvällen..


Men nu ska jag försöka få trollungen att dricka sin kvällsvälling, vilket hon itne har gjort på 3-4 dar.. Annars får hon lägga sig hungrig och få frukost imorron.. Det vet hon..


Skriver mer en annan gång..


Puss puss o kram kram 

Ovido - Quiz & Flashcards