Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Cecilia - 11 februari 2008 18:11

Yes yes..

En ny dag..

Känner mig riktigt trött och sliten.. Men det var skönt att få hem lillan idag..

Saknade henne ännu mer när jag var borta från stan..


Det var kul som fan uppe hos Hella..

Har gosat mycket med hennes kissekatter.. Hon har ju fått 5 små kissungar.. Hittade en favorit.. GIVETVIS!!

Och jag som inte ska ha några fler..  Den är helt bedårande.. Så jag har sagt åt kompisen att hålla mig uppdaterad om hur han/hon växer..

Jag får väl snyfta lite över när hon säljer den sen.. :Þ 


Annars är det väl rätt lugnt..

Pojken jobbar som vanligt alldeles för mycket.. Det är lite surt, för det gör ju att vi inte ses så ofta.. Men det får jag väl helt enkelt ta..

Bara hoppas på att det blir bättre..


Just nu sitter jag och väntar på att en polare ska komma förbi o dricka kaffe..

Vi har inte träffats på jag vet inte hur länge..

Han var ute och åkte halva jorden runt ett par månader.. Så det ska bli kul att få höra om hans bravader i alla konstiga små land som finns på denna planet.. *S*


Nähäpp.. Om jag skulle fixa lite välling till trollet.. Klockan börjar bli så dax..


Puss på dom som förtjänar..

Och kram till resten..*S* 

Ovido - Quiz & Flashcards