Alla inlägg den 21 april 2008

Av Cecilia - 21 april 2008 11:48

Nu var det ganska längesen jag skrev nåt sist märker jag..

Har väl inte hänt så överdrivet mycket sen dess..

Men senaste helgen har varit bra..

I fredags stack jag och en polare vid namn Johan J ut på en liten krogrunda.. Fan va kul det var.. Det var skönt att komma ut lite.. Alldeles för längesen sist.. Det får vi ta o göra om snart tycker jag.. =)

Lördagen blev lugn o stillsam..


Sen igår så frågade Frugan om jag ville hänga med på dans.. Dom håller på o försöker dra ihop en dansgrupp till att dansa på karnevalen.. Det var kul som fan.. Så det funderar jag på att fortsätta med.. Bra träning och man har kul som bara den..

Lite Latinmix Merengue typ.. Vi var bara 4 stycken, vi vill bli 10.. Så är det nån som är intresserad så hojta! =D 

Efter dansen stack jag hem till Anna ett par timmar, var ute o lekte med Thea i lekparken.. Och jag lovar, jag och Anna har minst lika roligt på gunghästar o sånt som Thea har.. ;Þ 

När vi sen hade käkat lite så åkte jag hem till min älskade pojke och spenderade några timmar med honom..

Underbart.. Två veckor sen jag såg honom sist.. Så det var skönt..


Nu på förmiddagen har jag passat på o diskat undan lite.. disk sen en vecka tillbaka.. Inte fräscht.. *S*

Så för tillfället väntar jag på att Anna o Thea ska komma förbi så vi kan fixa vårat arbete färdigt innan morgondagen.. 


Men nu sitter jag o lyssnar på en blandskiva och drömmer mig tillbaka till sensommaren och hösten -07.. 

Otroligt vad musik kan göra med en.. 


Men idag känns det som att livet leker igen iaf..

Det var nog behövligt att bara ägna mig åt mig själv i helgen.. Göra det jag tycker är kul..

Och givetvis att träffa Johan igår.. Det höjde mitt humör avsevärt.. 


Imorron är det däremot dags för skola igen.. Får vi se hur det går då..

Är lite besviken på förra veckans skoldag.. Men det är väl sånt som händer antar jag..


Nä, nu ska jag fortsätta rocka loss lite här och bädda min säng och öppna lite fönster på vädring..


Puss puss 

Ovido - Quiz & Flashcards