Alla inlägg den 12 april 2008

Av Cecilia - 12 april 2008 07:55

Jahuppsan..

Då var det lördag morgon igen.. Fy fan va paj jag är i kroppen.. Helt vansinnigt..

Efter att ha varit uppe i 28 timmar, så sov jag 4 timmar mitt på dan igår.. Sen var det bara att sticka iväg o hämta trollet..

Sen igårkväll så krävdes det inte många sekunder innan jag tvärsov efter att ha lagt mig vid 9-10 nånstans.. Minns inte..

Men innan jag gick o la mig så gjorde jag det där IQ-testet.. *asg*

Undrar om jag skulle få bättre resultat när jag inte är så trött?

Men jag är inte korkad iaf.. Jag är "övernormal".. *LOL* 


Sen vaknade jag när mitt lilla monster behagade vilja kliva upp.. 

Känner mig lite halvt-om-halvt idag.. Vet inte varför..

Hoppas väl på att få träffa Johan ett par timmar idag.. Men vi får väl se vad han har för planer..

Annars blir det nog lugnt.. Känner inte för att höra några direkta knop idag.. Fortfarande rätt sliten efter pluggnatten..

Måste kila iväg o köpa lite kattsand oxå.. Kissarna blir lite ledsna på mig annars.. 

Men nu ska jag ta o utfodra mitt lilla monster här, hon vill ha frukost..


Tjopp tjopp 

Ovido - Quiz & Flashcards