Alla inlägg den 29 december 2007

Av Cecilia - 29 december 2007 18:55

Ytterligare en dag till ända..

Den har varit helt okey faktiskt..

Sov lite länge.. Till tio i tolv.. *S*

Trodde klockan hade stannat när jag tittade på den.. :Þ

Sen har det bara varit lugna puckar hela dan..

Duschat o tagit det allmänt soft..

Pratade med min lilla skauning idag, det var kul.. Saknar henne.. Tur att hon kommer hem om en vecka.. *hehe*

Ikväll ska jag nog försöka plugga lite.. Har en stor uppgift i Social Historik som ska vara klar den 7:e.. Och jag har inte börjat än, så det är nog bäst jag sätter fart snart.. *S*

Sitter just nu och lyssnar på System Of A Down och äter Daim.. Kan inte bli så mycket bättre.. :Þ


Men nu ska jag slänga mig i soffan o försöka plugga lite..


Tjipp o haj.. =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards