Alla inlägg den 18 december 2007

Av Cecilia - 18 december 2007 19:15

Fascinerande hur ett humör kan svänga hur som helst..

O snabbt som fan går det..

Var på toppenhumör förut, men nu känner jag mig bara grinig..  Mystiskt..

Har fått trollet i säng nu iaf.. Och hon verkar piggare..

Ska väl  låta henne vara hemma imorron för säkerhets skull så inte febern blossar upp igen direkt..


Funderar på om jag ska gå och rota i alla skåp o lådor för o se om det finns något ätbart.. Oddsen är dock små..


Annars blir det nog natten ganska snart.. Ingen skola imorrn så..


Bye 4 Now 

Av Cecilia - 18 december 2007 15:09

Men shit va bra det inte går för mig idag *S*

Blir tokig! Tur att det är jullov nu.. *haha*

Första 4 månaderna har gått bra, över förväntan.. Så nu är första terminen klar.. Bara 3 kvar.. Eventuellt vill säga..

Får jag som jag vill så kanske jag inte behöver skaffa mig 200,000 i studieskulder.. :Þ

Men vi får se vad som händer..

Det är iaf skönt med jullov..


Fick visserligen hämta lillan tidigare idag från dagmamman, eftersom min lilla älskling har åkt på hög feber o grejer.. Men då kan vi ligga hemma hela dan o bara myyyyyyysa.. =)


Men nu ska jag ta o plocka in all den rena disken som jag varit duktig nog att diska nyss..

Bara städningen kvar.. *S*


Tjipp o haj..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards