Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Dags igen..

Av Cecilia - 30 juni 2008 18:08

Alla andra verkar ju så jäkla flitiga med att kluddra i sina bloggar, så det är väl bäst att jag gör det med..


Förra veckan var en slarvig vecka, många sena kvällar och nätter.. Men det var fan så kul iaf i mångt och mycket..

I fredags begav jag mig ner till Kisa-skogarna för att umgås med 330 andra människor.. Det var nice som fan, och man bortser från väldigt brända axlar och ett drygt 40-tal knottbett lite varstans på kroppen..

Dom kliar SATAN..

Men Mr. A var ju så vänlig så han droppade av en flaska Tea Tree Oil hos mig igår, och det är nog fan räddningen..

Sen att man stinker som en hel trädfabrik det får man tåla.. *S*


Idag har jag jobbat.. HELA 3 timmar.. Eller nja.. Det skulle varit 3 timmar inkluderat mina 15 minuters rast.. Så 2 timmar o 45 minuter..

Det blev nog bara 2,5 timme..

Jag och klockan är inte alltid kompisar.. :Þ


Kvällen hoppas jag blir lugn.. Jo-Jo har haft världens jävla utbrott, så henne har jag varit färdig att lämna bort till första bästa ungefär..

Men hon har ju inte varit hemma på 2 veckor, så hon testar väl för o se om gränserna finns kvar..

Hmm.. Det gör att jag fasar för när hon varit borta TRE veckor..

Men det blir nog bra..


Tisdag-torsdag jobbar jag 9-14 och fredag 9-12,15.. Ganska soft..  Men det är ju för att lillan är hemma..

Nästkommande 3 veckorna blir mer kvällar o tidiga morgnar.. Tror jag..

Får väl se om jag kan ragga upp nån sovplats i Linköping för dom dagarna när jag börjar tidigt.. 

Men det löser sig nog.. Har ju plats hos brorsan.. 


Just nu väntar jag på att klockan ska ticka på så jag får kasta ner skitungen i sängen..

Sen vore det jävligt gott med en kall öl på balkongen..

Problemet är att jag inte har någon öl.. *hmmmmmmm* 


Nä, dags att runda av här..

Får väl se om jag kan vara så duktig så jag skriver imorron igen.. (Inget jag håller för troligt *S*)


Puss puss 

 
 
Anders

Anders

30 juni 2008 18:27

Jag är som vanligt räddningen.. .;-)

http://www.anderstankar.blogg.se

 
Ingen bild

TheFallenOne

30 juni 2008 18:29

va fan.. kan du vara mer ego eller?
Det var oljan som var räddningen.. Inte du.. *S*

 
Anders

Anders

30 juni 2008 18:33

Ja, klart jag kan va mer ego om du nu efterfrågar det... Du vet ju lika väl som jag att det var tack vare den fantastiska MIG som oljan anlände till dig, så kontentan av det hela blir ju; Utan mig, klåda, med hjälp av mig, mindre klåda! :-D

http://www.anderstankar.blogg.se

 
Ingen bild

TheFallenOne

30 juni 2008 18:39

Men anders.. du vet även att skulle det vara så så hade jag kunnat komma förbi o sno den, eller gå o köpa en egen.. så tagga ner på egot va? ;Þ

 
Anders

Anders

1 juli 2008 11:38

Du, det där med att tagga ner är ju som du vet inte riktigt min melodi, så... nej... jag hoppar över det... :-)

http://www.anderstankar.blogg.se

 
Tobias

Tobias

2 juli 2008 16:08

Ego är till bra hälp när man vill göra en massa vardagliga saker som att t.ex irritera andra, laga bilen fel, trycka bort allt förprogramerat från fjärren, sträcka sig när man ska hjula m.m ;)

http://tobson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 20 juli 2012 20:55

Ojojoj.. Nu blev det sådär igen.. Brutalt längesen man plitade ner nåt här..Men det händer ju så fasligt mycket hela tiden så man hinner ju inte med.. Men en snabb re-cap av senaste året då.. Blev färdigutbildad uska till slut, och hann dessutom in...

Av Cecilia - 30 maj 2011 14:35

Allting känns så bra så det är helt sanslöst egentligen. Det finns så många beslut jag tagit som jag undrat om jag gjort rätt i det ögonblicket. Men med facit i hand ångrar jag INGENTING. Hade jag inte gjort allt jag gjorde, så hade jag inte sutt...

Av Cecilia - 22 januari 2011 11:42

ÄNTLIGEN verkar det som att allting löser sig.. Sista månaderna har varit fasligt jobbiga.. Inget jobb, inget plugg, ingen a-kassa.. Kris a la max! Men, så äntligen.. Ett samtal igår och allting löste sig.. 2 veckor efter kursstart så ringer Ku...

Av Cecilia - 1 oktober 2010 14:55


Som dom flesta vet så har min kära sambo egen datafirma.. Och nu har de ett erbjudande på en dator som är mer eller mindre ett måste för alla som spelar.. Priset? Endast 6 995 kr.. Inte illa va?    En speldator med rätt prestanda till rätt p...

Av Cecilia - 23 april 2010 09:41

Det är med att uppdater bloggen ofta går visst inte så bra.. *S* Nu var det 1,5 månad sen igen.. Tiden bara springer iväg som vanligt.. Sist jag skrev hade Pyret inte ens hunnit bli en månad.. Idag blir hon 10 veckor! Det är helt otroligt.. Hon v...

Ovido - Quiz & Flashcards