Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Dags nu..

Av Cecilia - 25 juni 2008 01:10

Ja.. Det är nog på tiden att jag slänger in ett inlägg här nu.. Var fasligt längesen sist..

Frågan är bara vad man ska skriva om..

Har börjat jobbat.. Spenderar dagarna med att sitta och svara i telefon på DN's kundtjänst på Addici Contact Center AB i Linköping..
Dagen som var fick jag äran att adressändra åt David Batra.. Tyckte jag var skojigt.. *S*

Annars vet jag inte.. Trivs jävligt bra på mitt jobb, trots vissa mindre trevliga stunder och alldeles för få schemalagda timmar.. Men det är sånt man får leva med..

Dagen som var, var lång.. jobbade 9,45-18, och sedan var det raka hem till älsklingen som gällde..

Helt underbart.. lite mat, en bra film, och givetvis lite illvrål när han kittlar mig.. Men det brukar jag ju överleva.. ;Þ

Nä, men det var skönt att träffas.. Det blir inte så ofta eftersom han jobbar, jag pluggar normalt sett men jobbar nu.. Jag har lillan osv osv osv..

Så man får ta chansen när den kommer..


Imorron (eller snarare idag ska man nog säga) så ska jag träffa mina två halvbröder.. =D

Vi ska käka middag på Bishops.. Ska bli nice som fan.. Conny o hans son Viktor träffade jag i julas, men Kenta har jag inte sett sen pappas urnsänkning i april förra året.. Så det ska bi riktigt kul..


2-årsdagen för pappa börjar närma sig.. Det känns rätt tungt.. 2 hela år.. Tiden går så himla fort.. Samtidigt som det ibland känns som att det var igår det skedde..

Som tur är så är jag schemaledig och även barnfri den dagen, så jag kan utan problem åka iväg till graven och hälsa på honom..Skönt det iaf..


Nähä.. Nu är det bäst att jag går o lägger mig innan jag blir alldeles tårögd här.. Det har ajg itne tid med.. Ska jobba imorron.. *S*


Men vi får väl se hur lång tid det tar innan jag skriver igen..


Bye for now..


Puss Puss till dom som är berättigade..

Ni andra får en puss i påsk när de berättigade får två.. *S*

 
 
Anders

Anders

26 juni 2008 00:36

Jaha... o vad tusan ska man hitta på å kommentera då? Nej du... jag är för trött så hjärnan har redan intagit viloläge. Det får bli en vettigare kommentar vid ett annat tillfälle. Ös på med inlägg bara så blir det lättare för min arma hjärna att producera nåt bra...

http://www.anderstankar.blogg.se

 
Ingen bild

TheFallenOne

26 juni 2008 00:38

Anders: Ehm.. Vems hjärna har du lånat då? Tänkte eftersom du inte har någon egen.. Inte som du använder iaf.. ;Þ

 
Anders

Anders

26 juni 2008 00:40

Nu ska du inte va sån... Dom säljer alldeles utmärkta lätt begagnade hjärnor på ÖoB så det så...

http://www.anderstankar.blogg.se

 
Tobias

Tobias

30 juni 2008 22:14

Ja, jag köpte två där och har bryggkopplat dem... Så nu kan jag faktiskt göra två saker samtidigt... :D

http://www.tobson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 20 juli 2012 20:55

Ojojoj.. Nu blev det sådär igen.. Brutalt längesen man plitade ner nåt här..Men det händer ju så fasligt mycket hela tiden så man hinner ju inte med.. Men en snabb re-cap av senaste året då.. Blev färdigutbildad uska till slut, och hann dessutom in...

Av Cecilia - 30 maj 2011 14:35

Allting känns så bra så det är helt sanslöst egentligen. Det finns så många beslut jag tagit som jag undrat om jag gjort rätt i det ögonblicket. Men med facit i hand ångrar jag INGENTING. Hade jag inte gjort allt jag gjorde, så hade jag inte sutt...

Av Cecilia - 22 januari 2011 11:42

ÄNTLIGEN verkar det som att allting löser sig.. Sista månaderna har varit fasligt jobbiga.. Inget jobb, inget plugg, ingen a-kassa.. Kris a la max! Men, så äntligen.. Ett samtal igår och allting löste sig.. 2 veckor efter kursstart så ringer Ku...

Av Cecilia - 1 oktober 2010 14:55


Som dom flesta vet så har min kära sambo egen datafirma.. Och nu har de ett erbjudande på en dator som är mer eller mindre ett måste för alla som spelar.. Priset? Endast 6 995 kr.. Inte illa va?    En speldator med rätt prestanda till rätt p...

Av Cecilia - 23 april 2010 09:41

Det är med att uppdater bloggen ofta går visst inte så bra.. *S* Nu var det 1,5 månad sen igen.. Tiden bara springer iväg som vanligt.. Sist jag skrev hade Pyret inte ens hunnit bli en månad.. Idag blir hon 10 veckor! Det är helt otroligt.. Hon v...

Ovido - Quiz & Flashcards